Musat Larisa – hand made quilling

quilling-ul – ce este acesta???

Posted on: Aprilie 28, 2011

                Quilling-ul  este o formă de artă care implică utilizarea de benzi de hârtie care sunt rulate, în forme diferite, şi lipite impreuna pentru a crea modele decorative. Lucrarea este înfăşurata în jurul unui ac pentru a crea o forma de bobina de bază. Lucrarea este lipita la vârf  si aranjate în formă de bobine pentru a forma flori, frunze, şi diferite modele ornamentale.

               In timpul Renasterii, maici şi călugări din Franta si Italia foloseau quilling-ul  pentru a decora coperţi de carte şi obiecte de cult.

                 Astăzi, quilling-ul vede o revenire în popularitate cu quillers (persoane care practică arta de quilling) pe fiecare continent.

                  Quilling-ul este folosit pentru a decora invitatii de nunta, anunţuri de naştere, felicitări, pagini de album, cutii dar si pentru diverse tablouri si alte obiecte.

9 Răspunsuri to "quilling-ul – ce este acesta???"

foarte curios dar si foarte creativ …

super !!!!! o sa incerc si eu cu prichindeii mei…

Poate ar trebui facut mai cunoscut acest mod de a lucra cu hartia. Minunat !!!

Este o arta minunata.. care imbina dragostea pentru frumos, emotia incercarii si satisfactia realizarii..🙂

e superb Bravo

E superb ce poate iesi di hartie si multa daruire. Gasiti produse pentru quilling pe http://www.alcodshop.ro.

Buna , de pe situl asta am cumparat si eu si hartie si accesorii si lac lucios ,produsele sunt de calitate buna si se livreaza repede. Magazinul e din Iasi, iar eu am avut ocazia sa merg si pe acolo si nu imi mai venea sa plec . Sunt foarte multe lucruri interesante acolo. Comandati cu incredere , merita.

Buna, Unde gasesc acest magazin in Iasi? Multumesc.

Buna . De la magazinul alcodshop din iasi am cumparat masina de franjurat benzi de hartie . E super . Cred ca il gasiti si pe site. Eu l-am cumparat direct din magazin . Doamna de acolo mi-a explicat cum sa il utilizez si am gasit si hartie de 1 cm acolo. Va recomanda produsul .

Lasă un răspuns

