Musat Larisa – hand made quilling

ou „incondeiat” si iepuras…

Posted on: Mai 4, 2011

Mi-am propus ca inainte de Sfintele Sarbatori de Pasti sa realizez ceva mai special…

Iar daca mi-am propus am si realizat…am muncit 12 ore insa rezultatul s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele si ale celor din jurul meu…

A fost prima mea”opera” in format 3D…si … eu spu,ca este una tare reusita…

Va las sa o vizualizati si voi…

1 Response to "ou „incondeiat” si iepuras…"

oaau oul e bestial

Lasă un răspuns

