Musat Larisa – hand made quilling

un tablou pentru … sufletelul meu…

Posted on: Mai 5, 2011

dupa ce am realizat multe tablouri, felicitari,martisore si altele, m-am hotarat sa realizez si ceva PENTRU MINE…

asa am ajuns sa realizez urmatorul tablou ale carui culori sunt alese special pe gustul meu…

sper sa va placa si voua la fel de mult cat imi place mie:

2 Răspunsuri to "un tablou pentru … sufletelul meu…"

Bravo. Super tare. Am mai vazut la Amalia si chiar sunt superbe creatiile voastre. Succes pe mai departe.

Intamplator am intrat pe acest site, ma simt minunat ca exista si astfel de preocupari. Felicitari !!!

Lasă un răspuns

