Musat Larisa – hand made quilling

„Clubul de quilling” – partea a II-a

Posted on: Mai 14, 2011

Dupa ce am postat articolul anterior despre „clubul de quilling”, ma simt datoare sa continui si sa postez cat mai multe poze cu lucrari ale elevelor mele pe care le-am „imbolnavit” cu acest virus numit QUILLING…

Sper ca fetele ale caror lucrari nu le-am postat pana acum nu s-au suparat, si vor fi mandre de ele pentru ca voi posta acum tot ce nu am postat anterior…

Dat fiind faptul ca luni, 9 mai 2011,  am realizat o expozitie cu ceea ce am realizat noi, cele din „clubul de quilling” voi incerca sa postez cat mai multe poze de acolo…

Iar acum sa postez doua poze de ansamblu ale expozitiei noastre…

Lasă un răspuns

