Musat Larisa – hand made quilling

„Clubul de quilling” – partea a III-a

Posted on: mai 18, 2011

Deoarece au trecut cateva zile de cand nu am mai postat nimic, ma simt datoare sa postez si sa mai arat si celorlalti ce am mai realizat eu si „ucenicele” mele…

Mentionez ca in aceste zile am lucrat intens pentru o comanda de 60 de felicitari pe care inca nu le-am finalizat si la care mai avem de „muncit”…

Deocamdata voi posta cateva realizari de ale noastre pe care le-am expus la expozitia de saptamana trecuta…

Vizualizare placuta…

2 răspunsuri to "„Clubul de quilling” – partea a III-a"

Sunt absolut superbe toate lucrarile,una mai frumoasa ca cealalalta !!! Mult succes in continuare si sa va bucure sufletele tot ceea ce realizati(tu si copiii pe care ii indrumi in aceasta minunata arta) si sa obtineti si un profit pe viitor ,de ce nu?! merita acest efort din plin!FELICITARILE MELE DIN SUFLET!!!

Lucrarile dumneavoastra sunt minunate si merita impartasite cat mai multor persoane. Deoarece am fost placut surprinsi de imaginile postate, va invitam sa faceti parte din Clubul de Quilling online, infiintat cu sprijinul celor de la VFP. Inscrierea in club este gratuita.
Mai jos gasiti linkul catre Clubul de Quilling: http://vfp.ro/index.php/home/groups/viewgroup/2-Clubul+de+Quilling

Lasă un comentariu