Musat Larisa – hand made quilling

Expozitie quilling!!! … primele mele exponate …

Posted on: Octombrie 14, 2011

In cele ce urmeaza voi posta fotografiile primelor mele lucrari realizate pentru exopzitia de la Bucuresti… Va doresc vizualizare placuta!!

6 Răspunsuri to "Expozitie quilling!!! … primele mele exponate …"

senzationale!..8->:)):D

SUPERBE!!! SPOR LA TREABA! :*

Foarte frumoase toate..

sun frumoase dar eu am cerut invitati de botez🙂,:(

sunt frumoase da stiu foarte mult

sunt frumoase

Lasă un răspuns

